середа, 26 вересня 2018 р.

Педагогічна практика. День вісімнадцятий


    Сьогодні - 26 вересня - відмічають Міжнародний день мов. І наша гімназія не залишилась осторонь. З самого ранку в кожному класі проводили єдиний урок, присвячений цьому святу. Основна мета - заохочення  учнів вивчення і освоєння різних мов як у школі, так і поза нею. Разом з Ольгою Миколаївною ми проводили єдиний урок в 10-Б класі. Спочатку я розповіла учням про історію становлення цього свята та його основні завдання, а Ольга Миколаївна  - про мовну статистику сучасної Європи. Далі перейшли до обговорення з учнями можливих проблем при вивченні мов і шляхів їх рішення; діти розповідали хто і які мови вивчає і ділились враженнями.
       Третім і четвертим уроками у 10-Б була алгебра. На одному з них Шахматова Світлана Миколаївна проводила контрольну роботу. Під час написання учні були зосередженими і уважними, а Світлана Миколаївна слідкувала за дисципліною та допомогала учням у разі потреби.
        Наступний урок проводила я. Тема: Рівняння і нерівності з модулем. Для того щоб відволікти дітей від контрольної роботи і налаштувати на урок я нагадала учням про важливість даної теми, оскільки вона часто зустрічається на олімпіадах і обов'язково завдання з модулем будуть на ЗНО. Актуалізація опорних знань проведена у вигляді опитування: учні згадували означення і основні властивості модуля. Оскільки з методами розв'язування рівнянь з модулем учні вже знайомі з курсу математики основної школи, то  їх формулювали діти самі по черзі.. Основний алгоритм я записувала на дошці, а поруч учень розв'язував конкретний приклад, виконуючи вказані дії. Для зосередження довільної уваги учнів, я говорила їм звернути увагу на основні моменти. Далі перейшли до розв'язування рівнянь біля дошки. Учні були активними, що свідчить про гарне засвоєння матеріалу. Заключним етапом уроку стало підбиття підсумків. Учням було запропоновано продовжити речення: "Я дізнався...", "Було цікаво...", "Можу похвалити себе за....". З їх відповідей можна зробити висновок, що урок пройшов вдало.

Немає коментарів:

Дописати коментар