середа, 12 вересня 2018 р.

Педагогічна практика. День восьмий.

         Сьогодні я продовжила відвідувати уроки вчителів-предметників у 10-Б класі. 
   За розкладом 3 та 4 уроками була алгебра. Вчитель - Шахматова Світлана Миколаївна. Урок розпочався з перевірки домашнього завдання. Учні біля дошки розв'язували задачі, з якими вдома виникли проблеми. Актуалізацію опорних знань Світлана Миколаївна провела у вигляді фронтального опитування: учні пригадали означення області визначення, області значень, нулі функції, парність/непарність тощо.
    Для зосередження довільної уваги дітей вчитель словами звертала увагу на основні моменти. Дуже сподобалося те, що при виконанні задач біля дошки, учні спочатку пригадували правила, а потім записували розв'язання. Після кожного завдання Світлана Миколаївна робила рефлексію.
   На наступному уроці учні писали самостійну роботу. Вони були спокійними та зосередженими. Мене захоплює як Світлана Миколаївна підтримує дисципліну! Загалом урок пройшов на високому рівні. Учні навчались прийомам логічного мислення, аргументації  та аналізу.
         Оскільки завтра я буду проводити свої перші два уроки з інформатики, то сьогодні наприкінці дня я показувала свої конспекти вчителю інформатики - Томіліну Денису Едуардовичу. Він уважно їх переглянув та вніс деякі правки. Разом ми обговорили деталі уроків та програмне забезпечення, яке я використовуватиму.


Отже сьогоднішній день пройшов у спокійній робочій атмосфері. Відчуваю, що завтра день буде більш емоційний! Залишається сподіватись, що емоції будуть тільки приємними!)

Немає коментарів:

Дописати коментар