середа, 19 вересня 2018 р.

Педагогічна практика. День тринадцятий

    Сьогодні для мене день був дуже хвилюючим, оскільки я проводила свій перший урок з алгебри! Детальніше про це трохи згодом...
     По середам в 10-Б два уроки алгебри, тож, щоб завершити тему "Фунція", перший урок провела Шахматова Світлана Миколаївна. Спочатку вона ще раз нагадала учням які роботи впливатимуть на тематичну оцінку і дала індивідуальне домашнє завдання тим, хто хоче заробити додаткові бали. Щоб перевірити засвоєння попереднього матеріалу, а саме геометричні перетворення графіків фукнцій, Світлана Миколаїна говорила як змінюється графік, а учні мали записати формулу. Видно було, що діти дещо плутаються при стиску/розтягу функції, тому вчитель ще раз пояснила правила. Далі перейшли до побудови графіків біля дошки. Світлана Миколаївна сприяла мотивації навчальної діяльності учнів, підкреслюючи те. що на майбутній контрольній роботі будуть такі приклади. Зворотній зв'язок прослідковувався протягом всього уроку, вчитель коригувала знання учнів, пояснювала незрозумілі моменти. Загалом мета і завдання уроку були досягнуті.
      Наступний урок алгебри проводила я. Ми з учнями розпочали нову тему: Рівносильні рівняння. Ріносильні нерівності. Урок розпочався вчасно з актуалізації опорних знань - тесту "Інтелектуальна розминка". Учні відповідали активно і правильно, що свідчить про гарне засвоєння попереднього матеріалу. Нові поняття "рівносильні рівняння" і "рівносильні нерівності" вводили індуктивним методом: два учні біля дошки розв'язували рівняння, а потім говорили що в них спільного. 
Гарним було те, що діти все ж побачили те, що множини коренів рівнянь співпадають і навіть сказали, що такі рівняння називають рівносильними. Далі ми разом з ними сформулювали означення рівносильних рівнянь і назвали види рівносильних перетворень. Для введення поняття "рівняння-наслідку" також було використано індуктивний метод. Для закріплення матеріалу розв'язували рівняння як усно так і письмово. Для економії часу рівняння для усного розв'язання були подані на екрані телевізора.
Наприкінці уроку підвели підсумки, згадуючи основні означення теми. Час на уроці був розподілений правильно, встигли виконати все заплановане. Учні добре засвоїли матеріал та продемонстрували набуті знання в ході розв'язання завдань. Під час уроку вони були активними, іноді аж занадто. що призводило до порушення дисципліни. На майбутнє буду готувати завдання підвищеної складності для обдарованих дітей, щоб спрямувати їх активність в потрібне русло. Загалом урок пройшов на достатньому рівні. Мета уроку була досягнута.  

Немає коментарів:

Дописати коментар