понеділок, 24 вересня 2018 р.

Педагогічна практика. День шістнадцятий.

       Сьогоднішній день пройшов у спокійній робочій атмосфері і був присвячений здебільшого методичній роботі.  
         До нас в гімназію завітала наш методист з педагогіки - Макаренко Ірина Євгеніївна. Ми розповіли їй про вже виконану і заплановану виховну роботу, а Ірина Євгеніївна дала цінні поради щодо проведення залікового заходу і ведення блогів. 
        Сьогодні я відвідала два уроки з алгебри у 10-Б класі. Тема: Розв'язування нерівностей. Урок розпочався з організаційного моменту: Світлана Миколаївна повідомила учнів про те, коли буде контрольна робота і які теми до неї входитимуть. Далі перейшли до перевірки домашньої роботи: учні біля дошки розв'язували завдання, з якими вдома виникли проблеми.  Для мотивації навчальної діяльності вчитель наголосила на значенні цієї теми на ЗНО і державних іспитах.  Щоб зосередити довільну увагу учнів, Світлана Миколаївна інтонацією виділяла основні моменти. При виконанні задач біля дошки, учні спочатку пригадували правила, а потім записувати. Оскільки сьогодні нерівності були досить складні, то після кожного прикладу робили рефлексію. Як і завжди, Світлана Миколаївна стежила за правильністю записів і раціональним використанням місця на дошці. Оскільки уроки з алгебри були 6 та 7 в розкладі, то учні були трохи втомленими  і іноді порушували дисципліну, тому щоб діти відпочили і налаштувались  на робочий лад, Шахматова С.М. розповіла їм історію появи методу інтервалів. На завершення уроку вчитель запропонувала учням розв'язання нерівності підвищеної складності: спочатку діти розв'язували самостійно так, як вони вважали правильним, а потім Світлана Миколаївна зробила аналіз і показала 2 варіанти розв'язку. Загалом урок пройшов вдало. Учні навчились прийомам логічного мислення, аргументації, аналізу, розвивали самостійність.

Немає коментарів:

Дописати коментар