понеділок, 17 вересня 2018 р.

Педагогічна практика. День одинадцятий.


      Вже розпочався третій тиждень практики... Як швидко летить час!
     Сьогоднішній день в мене був присвячений здебільшого методичній роботі. Разом з класним керівником 10-Б  - Євдокименко О.М. ми працювали над виховним планом. Ольга Миколаївна пояснювала мені тонкощі цієї роботи. Також я опрацьовувала анкети для батьків учнів, що допомогло мені більше дізнатися про клас.
    Шостим та сьомим уроками у 10-Б була алгебра. Вчитель - Шахматова Світлана Миколаївна. Урок розпочався  з короткого  аналізу самостійної роботи: учні отримали свої зошити, ознайомились з оцінками та мали змогу задати питання вчителю, також Світлана Миколаївна звернула увагу на найтиповіші помилки та ще раз нагадала, які саме роботи будуть впливати на тематичну оцінку. Далі перейшли безпосередньо до розгляду теми: Геометричні перетворення. Актуалізація опорних знань була проведена у вигляді опитування: один учень каже назву вивченої функції, другий - формулу, третій - схематично показує графік. Після повторення основних фукнцій, перейшли до розв'язування задач біля дошки. Перед тим як почати будувати графік, учень, що відповідав, мав озвучити яким чином і згідно якого правила буде виконуватись побудова. Таким чином учні навчались правильної математичної мови. Далі Світлана Миколаївна для узагальнення і систематизації знань побудувала схему геометричних перетворень фукнції.  Під кінець другого уроку алгебри була проведена самостійна робота, перед якою вчитель нагадала як важливо вести зошит охайно. Учні були дисциплінованими та зосередженими.  Загалом уроки пройшли на високому рівні.
      Після уроків ми з Шахматовою  С.М. обговорювали мій конспект уроку. Світлана Миколаївна розповіла з чого краще почати, які поняття вже є  знайомі учням, а яким треба приділити більшу увагу.  Урок з алгебри я буду проводити після завершення теми "Фунція". 

Немає коментарів:

Дописати коментар