пʼятниця, 7 вересня 2018 р.

Педагогічна практика. День п'ятий

        Сьогодні в гімназії особливе свято - День Здоров'я. З цього приводу уроки були відмінені. Ранок розпочався з загальної лінійки, на якій адміністрація школи привітала всіх зі святом,  кращі спортсмени гімназії демонстрували свої медалі та виносили олімпійський прапор. Наприкінці дуже гарно виступали дівчатка-гімнастки. Я була просто в захваті! 
        Після лінійки всі учні розійшлись по класам, де були проведені олімпійські уроки. Я мала змогу провести цей урок в закріпленому за мною 10-Б класі. Спочатку був екскурс в історію олімпійських ігор. Розповідаючи учням основні факти, я використовувала наочність, а саме: портрети історичних постатей та відеофільм.
   Оскільки ще вчора деякі учні отримали завдання до олімпійського уроку, то далі по черзі виступали вони і знайомили своїх однокласників з українськими олімпійцями. Мене приємно вразило, що діти відповідально віднеслись до своїх завдань і підготували дуже цікаві факти, фото та відео. 
    Загалом урок пройшов вдало. Учні були уважні, зацікавлені і майже не відволікались. 
  Наступним етапом дня стала підготовка до танцювального флешмобу. Наші дівчатка готувались до цього завчасно: обрали пісню та підготували деякі рухи танцю. Репетиції проходили весело, учні були дуже енергійними і навіть маленький дощик не завадив їм зробити гарний танець!
    Після репетицій перейшли до конкурсів: спочатку між класами середньої школи, а потім - старшої. Всі класи прекрасно танцювали. Енергерика була неймовірною, стояти спокійно і не пританцьовувати було було просто неможливо!)  І хоч через технічні неполадки, 10-Б виступали останніми, вони просто "запалили" танцпол! Учні всієї гімназії танцювали разом з ними.
    Особисто для мене, цей день приніс дуже багато позитивних вражень! Ми більше зблизилися з класом. Сподіваюсь, далі буде ще краще!

Немає коментарів:

Дописати коментар