понеділок, 10 вересня 2018 р.

Педагогічна практика. День шостий

   Ранок розпочався з загальної лінійки, на якій оголошували результати конкурсів на День Здоров'я . 10-Б клас зайняв 3 місце.
       Після лінійки я відвідала урок алгебри в 9-В класі. Вчитель - Шахматова Світлана Миколаївна. Урок розпочався з перевірки домашнього завдання біля дошки та мотивації подальшої навчальної діяльності. Світлана Миколаївна розповіла учням про поширену зараз комп'ютерну  перевірку математичних робіт та особливості і "хитрості" розв'язання деяких завдань з таких робіт. Це дуже зацікавило учнів і вони з задоволенням вивчали новий спосіб розв'язання рівнянь - графічний. Під час розв'язання задач біля дошки, вчитель навчала учнів правильної математичної мови і допомогала будувати деякі графіки, наголошуючи на необхідності точних побудов. Загалом урок пройшов на високому рівні.

       Також сьогодні я була присутньою на  двох уроках фізики в 10-Б класі. Вчитель - Євдокименко Ольга Миколаївна. На початку уроку Ольга Миколаївна окреслила учням план роботи на семестр. Розділ: Механіка. Тема: Механічний рух, траєкторія, шлях, переміщення. Оскільки вчитель завчасно дала завдання учням повторити основні означення  теми, то далі вона провела усне опитування . Діти активно відповідали, що свідчить про гарне засвоєння означень. Далі перейшли до розв'язування задач біля дошки. Ольга Миколаївна уважно слідкувала за виконанням вправ та в разі необхідності, коректно коригувала відповіді учнів. На уроці мені сподобалась як робота вчителя, так і робота учнів. Діти були зацікавленими, а Ольга Миколаївна - в міру вимоглива. Вона має в учнів авторитет та добре підтримує дисципліну. 
    Важливою частиною сьогоднішнього дня була методична робота: я допомогала вчителю математики Шахматовій С.М. складати календарне планування для 10-х класів. Вона коротко розповіла про особливості такого виду роботи та пояснила в чому полягає моє завдання . Тож я дякую Світлані Миколаївні за надану можливість, адже це було корисно і цікаво
для мене!

Немає коментарів:

Дописати коментар