вівторок, 18 вересня 2018 р.

Педагогічна практика. День дванадцятий.

    Сьогодні я відвідала два уроки геометрії в 10-Б класі. Вчитель - Шахматова Світлана Миколаївна.  Оскільки тип уроку застосування вмінь та навичок, то після актуалізації опорних знань перейшли до розв'язування задач біля дошки. Дуже сподобався прийом, який застосувала Світлана Миколаївна для визначення того, хто піде до дошки: один учень називав число, другий арифметичну дію, третій - ще одне число, четвертий рахував результат, який мав бути в межах від 1 до 29  і т.д. Після трьох повторень цих дій, остаточним результатом стало число 11, тому до дошки вийшов учень під одинадцятим номером в журналі. Учнів такі дії дуже активізували, вони з радістю брали участь і намагались якнайшвидше вирахувати хто ж піде до дошки. Під час розв'язання задач, учням треба було спочатку озвучити теоретичну основу їх дій (аксіоми стереометрії чи наслідки з аксіом).  Завдяки цьому вони навчались  обгрунтовувати свої дії і висловлювати думку, використовуючи математичні терміни. Світлана Миколаїна контролювала щоб записи на дошці були коректними, а місце розподілено раціонально. Загалом уроки пройшли на високому рівні.

      Також я мала змогу бути присутньою на уроці геометрії в 9-В класі, який проводила студентка-практикантка - Пилипенко Ольга Сергіївна. Тема: "Синус, косинус, тангенс, котангенс кутів від 0 до 180 градусів". Урок розпочався з актуалізації опорних знаь, яка проходила у формі бліц-опитування. Учні повторювали означення синуса, косинуса, тангенса, котангенса, також згадували значення тригонометричних функцій для кутів 30, 45 та 60 градусів.  Гарним було те, що Ольга Сергіївна підготувала дошку завчасно, зробивши заготовки одиничного кола. Новий матеріал був поданий у формі бесіди. Учні брали активну участь у виведенні нових формул. Загалом урок пройшов добре. Ольга Сергіївна гарно володіла класом.

Немає коментарів:

Дописати коментар