вівторок, 4 вересня 2018 р.

Педагогічна практика. День другий

       Сьогоднішній день подарував мені дуже багато вражень! Я мала змогу побачити наскільки подорослішали учні за цей період, що ми з ними не зустрічались: хлопці значно змужніли, а дівчатка розквітли!
        Ранок розпочався з організаційного моменту. Класний керівник 10-Б - Ольга Миколаївна перевірила присутніх та готовність класу до уроку.
        Першим та другим уроками у 10-Б була історія. Вчитель історії - Чумак Тетяна Вікторівна -  люб'язно дозволила мені бути присутньою. Тема уроку : "Вступ до новітньої історії". 
        На початку Тетяна Вікторівна налаштувала увагу учнів девізом: "Ви чуєте мене, а я чую вас", а далі перейшла до актуалізації опорних знань учнів у вигляді опитування, щодо історичної періодизації. Незважаючи на літню перерву, учні добре згадували раніше пройдений матеріал і швидко та правильно відповідали на поставлені питання.
    Після опитування вчитель підбила підсумок і ще раз повторила етапи історичної періодизації.  Далі Тетяна Вікторівна описала основні моменти вивчення історії в 10 та 11 класа та провела мотивацію навчання, згадавши про включення вивчених тем до ЗНО.
       Новий матеріал вчитель подає у вигляді схем та таблиць, що сприяє кращому запам'ятовуванню. При чому заповнюють їх самі учні, відповідаючи на навідні питання вчителя. 
        Мені дуже сподобалось те, що вчитель постійно проводила паралелі з теперішнім часом і розповідала учням які наслідки несе за собою в сьогодення та чи інша подія. Наприклад, як саме видобуток нафти у Західній Україні на початку ХХст. відобразився на цих землях сьогодні.
       Завершився урок обговоренням слів Липинського В.К. "Ніхто нам не збудує держави, коли ми самі її собі не збудуємо і ніхто з нас не зробить нації, коли ми сами нацією не схочемо бути". Приємно вразило те, що учні дуже жваво висловлювали свою думку і вели конструктивний діалог з учителем.
       Далі мені вдалось відвідати уроки математики, а саме геометрії, в 10-Б. Вчитель - Шахматова Світлана Миколаївна. Тема уроку: "Вступ до стереометрії".
      Світлана Миколаївна розпочала урок з пояснення основних понять стереометрії, пов'язуючи їх з реальним життям. Далі провела мотивацію і нагадала учням, що дана тема буде основою для вивчення геометрії 11 класу і буде включена до ЗНО.
      Під час вивчення нового матеріалу Світлана Миколаївна постійно проводила паралелі між стереометрією і, раніше вивченою учнями, планіметрією. Конспект нових понять і аксіом записували у вигляді схем та таблиць. Все це сприяло кращому усвідомленню і засвоєнню  теми.  
      Після вивчення нового матеріалу перейшли до закріплення нових знань, шляхом розв'язування задач на дошці. Світлана Миколаївна постійно слідкувала за точністю та правильністю записів і раціональним розподілом місця на дошці. Також вона контролювала рисунки і записи в зошитах учнів.
      Розв'язавши завдання, Шахматова С.М. повторювала основні моменти розв'язання та вчила учнів "читати між рядів" умову задачі. 
      Загалом учні були зосереджені і зацікавлені протягом всього уроку, урок пройшов вдало і були досягнуті всі цілі!
      Також сьогодні я познайомилась з вчителем інформатики 10-Б - Томіліним Денисом Едуардовичем! Він мене ознайомив з навчальним планом і ми обговорили нашу подальшу спільну роботу.

          Цей день був дуже корисним для мене, оскільки я відкрила для себе нові форми та методи роботи з учнями! Сподіваюсь наступний день буде ще кращим!

       

Немає коментарів:

Дописати коментар