вівторок, 9 жовтня 2018 р.

Педагогічна практика. День двадцять сьомий.

      Сьогодні я проводила два уроки з геометрії у 10-Б класі. Тема першого уроку: Паралельні прямі у просторі". Актуалізація опорних знань пройшла у вигляді бесіди з елементами опитування. Разом з учнями ми згадали основні поняття стереометрії, скількома способами можна задати площину. Новий матеріал був поданий у вигляді евристичної бесіди, оскільки учні вже знайомі з взаємним розташуванням прямих на площині, то вони проводячи аналогію з планіметрією, досліджували розташування прямих в просторі та сформулювали означення паралельних прямих. Для того щоб активізувати різні види пам'яті, такі як слухова та зорова, я демонтрувала основні поняття теми на презентації і проговорювала їх. Ознаку паралельних прямих учні доводили біля дошки. Я задавала навідні питання і в разі необхідності допомогала їм в доведенні. Щоб зосередити довільну увагу учнів, що працювали на місцях, я наголошувала на основних моментах доведення та прохала учнів звернути увагу. Загалом на уроці учні були активними, гарно сприймали матеріал.
     Тема другого уроку: Розв'язування задач з теми паралельні прямі у просторі". На початку уроку учні швидко пригадали означення та ознаку парарельних прямих та навели приклади паралельних прямих, які вони зустрічали в житті. Далі перейшли до розв'язування задач біля дошки. Один учень був помічником вчителя, він називав числа від 1 до 29, і той, хто під цим номером в журналі мав йти до дошки. Така невелика гра учнів зацікавила і активізувала. Урок пройшов у високому темпі, встигли виконати все заплановане. Морально-психологічний клімат був сприятливий для праці.

Немає коментарів:

Дописати коментар