Аж невіриться, що сьогодні розпочався 6 тиждень нашої педагогічної практики! Як швидко летить час.... День сьогодні пройшов у спокійній робочій атмосфері.
Я відвідала 2 уроки з алгебри у 10-Б класі. Вчитель - Шахматова Світлана Миколаївна. Тема: Розв'язування рівнянь з параметрами. Урок розпочався з організаційного моменту, Світлана Миколаївна оголосила учням теми, які вони мають вивчити до кінця чверті, також, перевіривши домашню контрольну роботу, вчитель ще раз наголосила учням про те, наскільки важливо акуратно вести свій зошит. Актуалізація опорних знань була проведена у формі опитування. Для мотивації навчальної діяльності та зосередження довільної пам'яті, вчитель наголосила на тому, що рівняння з параметрами завжди присутні на ЗНО.
Під час розв'язування прикладів біля дошки, учні обов'язково мали сказати правило чи означення, яким будуть користуватись. Це сприяло кращому запам'ятовуванню та усвідомленню матеріалу і розвивало грамотку математичну мову учнів. Дуже сподобалось мені те, перед розв'язанням рівняння підвищеної складності, Світлана Миколаївна запитала які в учнів є варіанти і жодного разу не говорила, що цей варіант не правильний, а навпаки казала "давайте спробуємо". Таким чином діти самі мали змогу відшукати правиль
не розв'язання, а вчитель лише іноді коригувала і доповнювала їх відповіді. Коли все ж рівняння було розв'язаним, то учні були явно задоволені своїм результатом, а вчитель підбила підсумки та ще раз повторила основні кроки розв'язання. Загалом уроки пройшли у помірному темпі, встигли виконати все заплановане. Мета і завдання були досягнуті. Морально-психологічний клімат був сприятливим для праці.Під час розв'язування прикладів біля дошки, учні обов'язково мали сказати правило чи означення, яким будуть користуватись. Це сприяло кращому запам'ятовуванню та усвідомленню матеріалу і розвивало грамотку математичну мову учнів. Дуже сподобалось мені те, перед розв'язанням рівняння підвищеної складності, Світлана Миколаївна запитала які в учнів є варіанти і жодного разу не говорила, що цей варіант не правильний, а навпаки казала "давайте спробуємо". Таким чином діти самі мали змогу відшукати правиль
Також сьогодні я провела з учнями бесіду на тему "Конфлікти і методи їх розв'язання". Ми окремо обговорили такі конфлікти: конфлікти з однолітками (друзями), конфлікти з вчителями, конфлікти з батьками і згадали, що називають компромісом. Учні були дуже активними, їм ця тема була дуже цікавою. Діти розігрували різні життєві ситуації та намагались знайти вихід з конфлікту. Загалом бесіда пройшла жваво, мета була досягнута.
Немає коментарів:
Дописати коментар