Сьогоднішній день пройшов у спокійній робочій атмосфері.
Я проводила урок геометрії в 10-Б класі. Тема:Взаємне розміщення двох площин у просторі: площини, що перетинаються, паралельні площини. Ознака паралельності площин . Урок розпочався з оголошення теми та мотивації навчальної діяльності: я наголосила на важливості цієї теми для подальшого розв'язування задач і на ЗНО та розповіла про її практичне значення. Актуалізація опорних знань була проведена у вигляді опитування, учні пригадали розміщення у просторі двох прямих та прямої і площини. Новий матеріал був поданий у формі евристичної бесіди. Учні гарно проводили аналогії з минулими темами. Для зосередження довільної уваги та кращого сприйняття була використана наочність: презентація на екрані телевізора. Доведення теорем учні проводили самостійно з моєю допомогою. Приємним було те, що учні добре засвоїли метод доведення від супротивного та правильною математичною мовою обгрунтовують свою думку. Для закріплення теоретичного матеріалу перейшли до розв'язування задач. Спочатку я запропонувала учням віднайти в класній кімнаті паралельні площини, а потім усно працювали над задачею з готовими рисунками. Під час розв'язання задач біля дошки учні були активними та гарно відповідали. В кінці уроку провели підсумок, пригадавши основні моменти уроку, та рефлексію. Загалом урок пройшов добре. Мета і завдання були досягнуті.
Далі я відвідала урок інформатики в 10-Б класі. Вчитель - Томілін Денис Едуардович. Тема уроку: "Комп'ютерне
моделювання об'єктів і процесів. Комп'ютерний експеримент". Вчитель разом з учнями повторили правила техніки безпеки і перейшли до основного етапу уроку. Вивчення нового матеріалу проходило з використанням комп'ютерної презентації. Денис Едуардович наводив приклади з життя, що полегшувало учням розуміння і засвоєння нових понять. На уроці я звернула увагу на те, як невимушено поводився вчитель, але в той же час він добре підтримував дисципліну. Також сподобалось, що Денис Едуардович під час пояснення матеріалу додавав доречні жарти, чим зосереджував увагу учнів. Загалом урок пройшов вдало.
Немає коментарів:
Дописати коментар