Сьогодні ми разом з нашим методистом з кафедри математики - Крамаренко Тетяною Григорівною відвідали відкритий урок в 11-Б класі, що проводила студентка-практикантка - Іванова Олена Анатоліївна.
Тема: Розв'язування логарифмічних рівнянь. На початку уроку була проведена досить грунтовна актуалізація опорних знань з використанням інтерактивної дошки: учні пригадали означення логарифма, основні властивості, графіки та загальні схеми розв'язання логарифмічних рівнянь. Всі завдання були підготовлені заздалегідь і це значно економило час, адже учням треба було лише встановити відповідність. Далі перейшли до розв'язування рівнянь біля дошки. Сподобалось те, що всі рівняння були подані на екрані, що полегшило сприйняття учням та дало змогу працювати самостійно на місцях в комфортному для себе темпі. Олена Анатоліївна контролювала роботу як біля дошки, так і на місцях, гарно тримала дисципліну. Загалом урок пройшов добре. Мета і завдання були досягнуті. Морально-психологічний клімат був сприятливим для праці.
Далі я відвідала два уроки алгебри в 10-Б. Вчитель - Шахматова Світлана Миколаївна. Урок розпочався з перевірки домашнього завдання. Учні біля дошки розв'язували рівняння, з якими вдома виникли проблеми. Актуалізацію опорних знань Світлана Миколаївна провела у вигляді фронтального опитування: учні пригадали схему Горнера та теорему Безу.
Для зосередження довільної уваги дітей вчитель словами звертала увагу на основні моменти. Дуже сподобалося те, що при розв'язання рівнянь біля дошки, учні спочатку пригадували правила, а потім записували розв'язання. Після кожного завдання Світлана Миколаївна робила рефлексію.
На наступному уроці учні писали самостійну роботу. Вони були спокійними та зосередженими. Мене захоплює як Світлана Миколаївна підтримує дисципліну! Загалом урок пройшов на високому рівні.
Мені також сподобалося, як Олена Іванова використовувала у навчанні мультимедійну дошку.
ВідповістиВидалитиБажаю Вам творчого натхнення та успіхів!