середа, 24 жовтня 2018 р.

Педагогічна практика. День тридцять восьмий.

    Сьогодні день пройшов у спокійній робочій атмосфері. 
    Я відвідала два уроки алгебри в 10-Б класі. Вчитель -  Шахматова Світлана Миколаївна. Тема уроку: Корінь n-го степеня. Урок розпочався з організаційного моменту, вчитель оголосила оцінки за контрольну роботу та проаналізувала ти
пові помилки. Актуалізація опорних знань була проведена у формі опитування: учні пригадали теоретичні відомості минулих уроків, а саме: властивості степеня з цілим показником, означення кореня n-го степеня та його властивості та графіки відповідних функцій. Далі перейшли до розв'язування задач і вправ. Під час розв’язання задач, Світлана Миколаївна вчить дітей «читати між рядків», тобто осмислювати умови задач, робити логічні слідування, а також проводити паралелі між вже знайомими для дітей фактами і тими, які викликають труднощі (наприклад властивості кореня n-го степеня поєднувала з властивостями квадратного і кубічного коренів). Для активізації пізнавальної діяльності учнів вчитель застосовувала такі способи і прийоми як: установка (повідомила учням тему, мету уроку та вид роботи) і формування мети (розповіла як вивчення даної теми допоможе при складанні ДПА і ЗНО).  Наочні засоби, такі як: ілюстрації на дошці (записи дій прикладів, схем розв’язання, зображення алгоритмів), також сприяли концентрації уваги.  На уроці в уні були зібраними, сконцентрованими, майже не відволікались від уроку, розподіляли та переключали увагу.   Об’єктом сприймання учнів на всіх етапах уроку була мова вчителя (в міру емоційна, виразна, чітка, вчитель вміло виділяє тембром голосу, інтонацією важливі моменти уроку) та власна робота (розв’язуючи приклади біля дошки, учні контролювали як себе, так і своїх однокласників). Сприйняття учнями інформації було на високому рівні.
Загалом уроки пройшли добре. Мета і завдання були досягнуті.

      Залишок дня я присвятила роботі над соціометричним дослідженням: складала соціоматрицю та соціограму 10-Б класу за формальним та неформальним критеріями. Така робота була дуже корисною для мене! Я дізналась багато нового та краще вивчила особливості класу.
  

Немає коментарів:

Дописати коментар