Ось і настав останній день нашої педагогічної практики... Емоції просто переповнюють, все змішалось і радість, і сум... Адже за 8 тижнів ми дуже звикли вже до Криворізької гімназії №95 та своїх класів.
День розпочався з Єдиного уроку, що був присвячений основам безпеки життєдіяльності. Ми з учнями 10-Б повторили правила поведінки на вулиці, на дорозі, при ожеледиці та правила пожежної безпеки. При підготовці заходу, діти були задіяні також, вони отримали завдання підготувати інструктаж ТБ в різних життєвих ситуаціях. Всі учні виконали свою частину роботи і представили її іншим. Сприйняття учнями інформації було на високому рівні, це можна сказати з їх поведінки: вони не відволікалися, не розмовляли та активно приймали участь в обговоренні життєвих ситуацій. В кінці заходу ми підбили підсумки і пригадали основні правила. Загалом єдиний урок пройшов добре. Дисципліна була на високому рівні.
Далі за заміною, я проводила урок математики в 5-Б класі. Тема: Прямокутник. Оскільки це вже 2 урок з даної теми, то спочатку ми з учнями пригадали що називають прямокутником, та квадратом, яка властивість їх сторін, а також формули знайодження їх периметру. Далі перейшли до розв'язування задач біля дошки. Учні були дуже активними, гарно відповідали і виявляли велике бажання попрацювати біля дошки. Для зосередження довільної уваги я змінювала інтонацію та наголошувала на основних моментах задачі. Для підтримання дисципліни говорила учням, що вони ж вже гімназисти, тому мають поводитись відповідно. Це давало результати. В кінці уроку ми ще раз пригадали основні означення та провели рефлексію. З відповідей учнів, можна зробити висновок, що урок їм сподобався. Загалом урок пройшов на високому рівні.
Також сьогодні я відвідала два уроки алгебри в 10-Б класі. Вчитель - Шахматова Світлана Миколаївна. Тема: Степінь з раціональним показником та її види. Оскільки матеріал цього уроку частково є узагальненням минулих тем: "степінь з цілим показником" та "корінь n-го степеня", він був поданий у формі евристичної бесіди. Учні намагались самі формулювати означення та властивості степеня. Прийомами для кращого запам’ятовування були: логічна обробка інформації (коли приводився приклад, відомий учням і діти на його основі прийшли до правильного розв’язання) , усвідомлення (коли вчитель показував зразок, а діти потім , проаналізувавши його, розв’язували аналогічні задачі), приватні коментарі (Світлана Миколаївна наводила приклади з життя, а саме розповідала як під час її навчання в школі, обчислювали корені з великих чисел без калькуляторів). Також для кращого запам’ятання Світлана Миколаївна мотивувала навчальну діяльність дітей, нагадавши учням про ЗНО. Також Світлана Миколаївна давала змогу дітям самостійно перевіряти хід розв’язання задачі біля дошки, цим самим вона домоглася значного підвищення активності дітей, оскільки їм було дуже цікаво відчути себе на місці вчителя. Якщо при розв’язанні в дітей виникали труднощі вчитель задавала навідні питання, робила підказки, наводила схожі, але дещо простіші приклади. В кінці вчитель підбила підсумки. Загалом уроки пройшли на високому рівні.
В кінці дня я попрощалась зі своїм класом, подякувала їм за допомогу в практиці та за приємні враження і побажала успіхів в майбутньому.
Ось таким насиченим видався цей день! Наостанок хочеться ще раз подякувати всьому педагогічному колективу КГ№95 за цей неймовірний досвід та цінні поради.
Попереду нас чекає практика у ВНЗ, тому бажаю всім успіху і нових звершень!
Далі за заміною, я проводила урок математики в 5-Б класі. Тема: Прямокутник. Оскільки це вже 2 урок з даної теми, то спочатку ми з учнями пригадали що називають прямокутником, та квадратом, яка властивість їх сторін, а також формули знайодження їх периметру. Далі перейшли до розв'язування задач біля дошки. Учні були дуже активними, гарно відповідали і виявляли велике бажання попрацювати біля дошки. Для зосередження довільної уваги я змінювала інтонацію та наголошувала на основних моментах задачі. Для підтримання дисципліни говорила учням, що вони ж вже гімназисти, тому мають поводитись відповідно. Це давало результати. В кінці уроку ми ще раз пригадали основні означення та провели рефлексію. З відповідей учнів, можна зробити висновок, що урок їм сподобався. Загалом урок пройшов на високому рівні.
Також сьогодні я відвідала два уроки алгебри в 10-Б класі. Вчитель - Шахматова Світлана Миколаївна. Тема: Степінь з раціональним показником та її види. Оскільки матеріал цього уроку частково є узагальненням минулих тем: "степінь з цілим показником" та "корінь n-го степеня", він був поданий у формі евристичної бесіди. Учні намагались самі формулювати означення та властивості степеня. Прийомами для кращого запам’ятовування були: логічна обробка інформації (коли приводився приклад, відомий учням і діти на його основі прийшли до правильного розв’язання) , усвідомлення (коли вчитель показував зразок, а діти потім , проаналізувавши його, розв’язували аналогічні задачі), приватні коментарі (Світлана Миколаївна наводила приклади з життя, а саме розповідала як під час її навчання в школі, обчислювали корені з великих чисел без калькуляторів). Також для кращого запам’ятання Світлана Миколаївна мотивувала навчальну діяльність дітей, нагадавши учням про ЗНО. Також Світлана Миколаївна давала змогу дітям самостійно перевіряти хід розв’язання задачі біля дошки, цим самим вона домоглася значного підвищення активності дітей, оскільки їм було дуже цікаво відчути себе на місці вчителя. Якщо при розв’язанні в дітей виникали труднощі вчитель задавала навідні питання, робила підказки, наводила схожі, але дещо простіші приклади. В кінці вчитель підбила підсумки. Загалом уроки пройшли на високому рівні.
В кінці дня я попрощалась зі своїм класом, подякувала їм за допомогу в практиці та за приємні враження і побажала успіхів в майбутньому.
Ось таким насиченим видався цей день! Наостанок хочеться ще раз подякувати всьому педагогічному колективу КГ№95 за цей неймовірний досвід та цінні поради.
Попереду нас чекає практика у ВНЗ, тому бажаю всім успіху і нових звершень!
Немає коментарів:
Дописати коментар