четвер, 11 жовтня 2018 р.

Педагогічна практика. День двадцять дев'ятий.

    Сьогодні день видався дуже насиченим та цікавим. До нас в гімназію приїхала наш методист - Крамаренко Тетяна Григорівна і ми всі разом відвідували відкриті уроки, проведені з в використанням інтерактивної дошки.
     На першому уроці ми відвідали урок алгебри в 9-В класі, який проводила студентка-практикантка - Пилипенко Ольга Сергіївна. Тема: Побудова графіків функції виду: y=kf (x) i y=f (kx). Урок розпочався з оголошення девізу уроку: "не кажи шоп, поки не вивчиш функції". Це було дуже доцільним, оскільки допомогло учням налаштуватись на роботу та підняло їм настрій. Також сподобалась мотивація навчальної діяльності, Ольга Сергіївна продемонструвала учнями як пов'язані функції та усна народна творчість. Новий матеріал був поданий у формі евристичної бесіди: учні будували графіки конкретних функцій, а потім формулювали загальне правило. Всі графіки були побувані в GeoGebra, тому були динамічними. В кінці уроку учні мали змогу самостійно попрацювати з цим програмним забезпеченням, від чого вони були а захваті. Загалом урок пройшов добре. Ольга Сергіївна гарно тримала клас та володіла матеріалом.
      Другий урок проводила студентка-практикантка - Іванова Олена Анатоліївна в 11-Б класі. Тема: Піраміда. Способи розміщення висоти у піраміді. Урок розпочався з актуалізації опорних знань, учні досить змістовно повторили всі поняття теми. Далі перейшли до розв'язування задач біля дошки, оскільки це урок вже третій урок з теми "Піраміда", то завдання були підвищеної складності, але учні добре з ними спрявлялись. Для кращого сприйняття, Олена Анатоліївна використовувала інтерактивну дошку, на якій були продемонстровані умови задач. Вчитель контролювала правильність записів на дошці і роботу на місцях. Також на уроці використовувалось програмне забезпечення GeoGebra, за допомогою якого була розроблена задача із готовим рисунком та покроковою перевіркою розв'язку, це пришвидшило темп роботи. Загалом мета і завдання уроку були досягнуті. Морально-психологічний клімат був сприятливим для праці.
     На третьому уроці я проводила геометрію в 10-Б класі з використанням інтерактивної дошки. Тема: Розміщення прямої і площини в просторі. Ознака паралельності прямої і площини. Урок розпочався з оголошення темі і мотивації навчальної діяльності. Актуалізація опорних знань була у вигляді кросворду. Учням така робота сподобалась, вони активно його розгадували. Новий матеріал був поданий у вигляді евристичної бесіди з використанням програмного забезпечення GeoGebra. 
Учні також мали змогу самостійно спробувати будувати фігури в цьому ПО та просто на інтерактивній дошці, використовуючи ПО Workspace. Для кращого сприйняття і організації довільної уваги умови задач та ілюстрації до них були на інтерактивній дошці. Щоб підвищити інтерес учнів до теми я запропонувала їм прикладну задачу. Загалом на уроці учні були дуже активними, видно було, що їм подобається працювати з мультимедійною дошкою. Урок пройшов добре. Мета і завдання були досягнуті.

1 коментар:

  1. Всі три уроки, поведені з використанням мультимедійної дошки, мені надзвичайно сподобалися. Так, ніби побувала на конкурсі "Учитель року". Молодці дівчата.Бажаю творчого натхнення і цікавих уроків!

    ВідповістиВидалити