середа, 3 жовтня 2018 р.

Педагогічна практика. День двадцять третій

       З самого ранку ми з вчителем інформатики - Томіліним Денисом Едуардовичем - обговорювали мій завтрішній відкритий урок з інформатики. Денис Едуардович ще раз переглянув мій конспект і дав мені поради з приводу проводення уроку.
       На третьому уроці я проводила урок з алгебри у 10-Б класі. Тема: Розв'язування нерівностей з модулем. Урок розпочався з повідомлення теми та мотивації навчальної діяльності. я нагадала учням про майбутню олімпіаду з математики та наголовила, що рівняння і нерівності з модулем там обов'язково будуть. Далі перейшли до актуалізації опорних знань, яка проходила у формі бесіди. Учні пригадали означення і основні власивості модуля та повторили як розв'язувати найпростіші рівняння з модулем. Далі перейшли до розв'язування нерівностей біля дошки. Учні спочатку пригадували алгоритм розв'язування нерівностей з модулем, а потім тільки записували розв'язання. Діти були досить активними і біля дошки відповідали гарною математичною мовою. Для зосередження довільної уваги учнів я наголошувала на основних моментах та змінювала інтонацію. В кінці уроку були підведені підсумки: учні ще раз повторили основний алгоритм та висловили свої враження з приводу уроку. Загалом урок пройшов вдало. Морально-психологічний клімат був сприятливим для праці.
         В кінці дня я допомогала Шахматовій Світлані Миколаївні складати завдання для олімпіади з математики. Я не перестаю захоплюватись Світланою Миколаївною. Вона прекрасний вчитель і чудовий методист! Тому завдання на олімпіаду були підібрані дуже гарно: вони охоплювали багато матеріалу та були дуже цікавими у формулюванні. Така методична робота була дуже цікавою і важливою для мене. 

Немає коментарів:

Дописати коментар