
Новий матеріал був поданий у формі евристичної бесіди індуктивним методом: від часткового до загального. Учні спочатку будували конкретні графіки функцій, а потім разом з вчителем, виводили загальне правило побудови. Учні працювали досить активно, всім кортіло попрацювати з інтерактивною дошкою. Під час побудови графіків, Світлана Сергіївна контролювала правильність записаного на дошці і в зошитах. В кінці уроку для закріплення матеріалу була цікава гра "скажи формулу": вчитель перетягувала графік функції, а учні мали сказати формулу. Загалом урок пройшов вдало. Мета була досягнута.


Шостим уроком я проводила алгебру в 10-Б класі. Тема: Нестандартні методи розв'язування рівнянь. Урок розпочався з актуалізації, яка була проведена у формі бесіди: учні згадали основні типи рівнянь, що вивчали і способи їх розв'язання. Новий матеріал подавався у формі евристичної бесіди: учням було запропоновано чотири рівняння і вони мали поміркувати яким способом їх краще розв'язати. Після обговорення всі разом почали розв'язувати. Учні були активними, такі види рівнянь їх дуже зацікавили! Щоб зосередити довільну увагу учнів, я наголошувала на основних моментах. В кінці уроку був підведений підсумок у формі рефлексії. Загалом урок пройшов на високому рівні. Морально-психологічний клімат був сприятливим для праці.
Немає коментарів:
Дописати коментар