понеділок, 1 жовтня 2018 р.

Педагогічна практика. День двадцять перший.

    Сьогодні до гімназії завітала наш методист з кафедри математики - Крамаренко Тетяна Григорівна і разом з нею ми відвідали відкритий урок з алгебри у 9-Б класі, який проводила студентка-практикантка - Габ Світлана Сергіївна. Тема: Побудова графіків функцій y=f(x)+b та y=f(x+a), якщо відомо графік функції y=f(x). Урок був нейзвичайним, оскільки проводився з використанням мультимедійної дошки. На початку уроку була проведена актуалізація у вигляді завдання на встановлення відповідності. 
Новий матеріал був поданий у формі евристичної бесіди індуктивним методом: від часткового до загального. Учні спочатку будували конкретні графіки функцій, а потім разом з вчителем, виводили загальне правило побудови. Учні працювали досить активно, всім кортіло попрацювати з інтерактивною дошкою. Під час побудови графіків, Світлана Сергіївна контролювала правильність записаного на дошці і в зошитах. В кінці уроку для закріплення матеріалу була цікава гра "скажи формулу": вчитель перетягувала графік функції, а учні мали сказати формулу. Загалом урок пройшов вдало. Мета була досягнута.
    На п'ятому уроці ми мали змогу відвідати історичний музей, що знаходиться в гімназії. Даний  музей - це не лише пам'ятки старовини, це й сама атмосфера минувшини, яку зберегли старовинні експонати. Також в ньому пристутні картини та скульптури, від яких просто неможливо відірватись! 
Тому хочеться подякувати Трофименко Олені Володимирівні за те, що вона люб'язно погодилась провести нам екскурсію по етнографічному музею гімназії!
   Шостим уроком я проводила алгебру в 10-Б класі. Тема: Нестандартні методи розв'язування рівнянь. Урок розпочався з актуалізації, яка була проведена у формі бесіди: учні згадали основні типи рівнянь, що вивчали і способи їх розв'язання. Новий матеріал подавався у формі евристичної бесіди: учням було запропоновано чотири рівняння і вони мали поміркувати яким способом їх краще розв'язати.  Після обговорення всі разом почали розв'язувати. Учні були активними, такі види рівнянь їх дуже зацікавили! Щоб зосередити довільну увагу учнів, я наголошувала на основних моментах. В кінці уроку був підведений підсумок у формі рефлексії. Загалом урок пройшов на високому рівні. Морально-психологічний клімат був сприятливим для праці.

Немає коментарів:

Дописати коментар