вівторок, 16 жовтня 2018 р.

Педагогічна практика. День тридцять другий.

    Оскільки в неділю - 14 жовтня - було свято День Захисника України, то понеділок був вихідним днем. Тож тридцять перший день практики я провела працюючи над конспектами та готуючи виховний захід. 
      Сьогодні я проводила урок геометрії в 10-Б класі на тему: Розв’язування задач і вправ з теми паралельність прямої і площини. Актуалізація опорних знань пройшла у вигляді математичного диктанту з варіантами відповідей, а в кінці була самоперевірка. Можна зробити висновок, що теоретичний матеріал  був засвоєний добре, оскільки більшість учнів відповіли правильно на всі запитання. Далі ми ще раз проговорили означення та ознаку паралельності прямої та площини і перейшли до розв'язування задач. Для кращого сприйняття, умови задач були виствітлені на телевізорі. Учні на уроці були дуже активними: виявляли бажання піти до дошки і гарно працювали на місцях. На основних моментах розв'язання я робила акцент і наголошувала учням бути уважними. В кінці уроку була проведена рефлексія, з якої я дізналась, що учням урок сподобався. Зворотній зв'язок відбувався протягом всього уроку і мав не тільки контролюючий, а й навчальний характер. Мета і завдання були досягнуті. Загалом урок пройшов на високому рівні.
     Також сьогодні ми з учнями мали змогу провести круглий стіл на тему "Моя майбутня професія". Я запропонувала учням для ознайомлення сайти з прогнозами затребуваних професій через 5 років та розповіла їм про особливості здачі ЗНО та вступу до ВНЗ у 2019 році. Досвід літньої практики у приймальній комісії КДПУ дозволив наповнити розповідь цікавими фактами та історіями з життя. А учні розказали про свої плани та які професії цікаві для них. Досить популярною серед учнів 10-Б є професія програміста. Загалом захід пройшов добре.
      Залишок дня я присвятила методичній роботі.

Немає коментарів:

Дописати коментар