Сьогодні день був не менш цікавим за попередні. Я продовжила відвідувати уроки вчителів-предметників та поповнювати свою методичну скарбничку новими навчальними прийомами.
Відвідала урок геометрії у закріпленому за мною класі. Вчитель - Шахматова Світлана Миколаївна. Урок розпочався з перевірки домашнього завдання: вчитель називала номер задачі, а учні біля дошки розповідали хід розв'язання та записували основні моменти. Світлана Миколаївна навчала учнів правильно і грамотно висловлювати свою думку, використовуючи математичні терміни.
Для актуалізації опорних знань вчитель разом з учнями повторили вивчені аксіоми стереометрії. Діти відповідали активно, видно було, що матеріал засвоєний гарно. Наступним етапом уроку було доведення наслідків з аксіом біля дошки. Дуже сподобалось те, що доведення здійснювали на уроці, а не просто читали з книги. Світлана Миколаївна зачитувала наслідок, роз'яснювала його, окреслювала напрями доведення і періодично задавала навідні питання, а учні пропонували свої варіанти. Діти на місцях не викрикували свої відповіді і не перебивали того, хто біля дошки, а лише підіймали руки. Це свідчить про взаємну повагу та гарну дисципліну на уроці. Перед тим як доводити теорему про єдиність площини, Шахматова С.М. нагадала суть і правильне оформлення методу доведення від супротивного.
Наприкінці уроку вчитель узагальнила матеріал і разом з учнями склали таблицю "способи задання площини". Загалом урок пройло вдало, морально-психологічний клімат був сприятливим для праці.

На уроці я звернула увагу на те, як невимушено поводився вчитель, але в той же час він добре підтримував дисципліну. Також сподобалось, що Денис Едуардович під час пояснення матеріалу додавав доречні жарти, чим зосереджував увагу учнів. Загалом урок пройшов вдало.

Оскільки завтра в гімназії день здоров'я, то разом з класним керівником 10-Б - Євдокименко Ольгою Миколаївною - ми обговорили план дій та склали конспект олімпійського уроку в класі. До його підготовки також були залучені і учні.
Немає коментарів:
Дописати коментар