пʼятниця, 14 вересня 2018 р.

Педагогічна практика. День десятий.

   Сьогодні я була присутньою на двох уроках алгебри. Вчитель - Шахматова Світлана Миколаївна. Урок розпочався з перевірки домашнього завдання. Деякі учні його не виконали, тому Світлана Миколаївна дала їм додаткові завдання на урок. Потім для мотивації навчальної діяльності вчитель розповіла історію зі свого життя: як вона в школі цілий день не могла розв'язати задачу і так через це хвилювалась, що розв'язання прийшло їй уві сні. Цією історією Світлана Миколаївна продемонструвала учням як важливо бути наполегливим в навчанні і не здаватись після першої помилки. 
      Для актуалізації опорних знань вчитель провела усне опитування про властивості функцій. Учні відповідали активно, але дещо плутались в означеннях. Наступним етапом стало розв'язання задач біля дошки. І як завжди, після кожної задачі вчитель разом з учнями підбивали підсумки.
    Тема 2 уроку: Оборотні функції. Для пояснення нового матеріалу Світлана Миколаївна використала пошуковий метод: спочатку побудували графік двох функцій, потім досліджували їх залежності.
    Загалом уроки пройшли добре. Учні навчались прийомам логічного мислення, аналізу, розвивали самостійність. Світлана Миколаївна була організована, гарно володіла класом.
       Також сьогодні Шахматова С.М. доручила мені сформувати варіанти контрольних робіт для 10 класу з алгебри та геометрії. Така методична робота була дуже корисною для мене, адже цей досвід знадобиться мені в майбутній професії!
       Оскільки останнім часом зросла кількість пожеж, на перерві після 5 уроку була проведена бесіда на тему «Пожежна безпека». Разом з учнями ми згадали правила поводження з вогнем та що робити в разі пожежі. Діти були дуже активними та згадували різні випадки з життя. Загалом бесіда пройшла добре.
      

1 коментар: