середа, 5 вересня 2018 р.

Педагогічна практика. День третій

       Як і завжди, сьогоднішній день розпочався з бесіди класного керівника Євдокименко О.М. з класом. Вона відмітила присутніх та налаштувала учнів на роботу.

   Першим та другим уроком сьогодні була українська література. Вчитель - Швець Наталія Іванівна - привіталась і, так як це був перший урок літератури в цьму семестрі,  побажала всім учням гарного та продуктивного навчального року. Далі вона повідомила тему уроку: "Література ІІ половини ХІХ ст" і записала її на дошці. 
   Наступним етапом уроку стала мотивація навчальної діяльності учнів: Наталія Іванівна нагадала учням про зовнішнє незалежне оцінювання і наголосила, що всі твори треба читати повністю. Актуацізація опорних знань пройшла у вигляді письмового опитування: вчитель називала твір, а учні мали записати його автора. Після перевірки відповідей, Наталя Іванівна підбила підсумки і ще раз повідомила правильні відповіді, щоб учні краще їх запам'ятали.
   Мені дуже сподобалось те, що Швець Н.І. на подальші уроки  дала завдання учням самостійно по черзі готувати такі завдання для повторення. Це навчатиме дітей самостійності та відповідальності.
      Новий матеріал вчитель подавала у формі лекції, а учні конспектували основні моменти. А щоб підтримувати їхню увагу, Наталя Іванівна періодично задавала питання для роздумів.
     Тема другого уроку: "Іван Нечуй-Левицький - майстер реалістичної прози". Ознайомлюючи учнів з біографією автора, Швець Н.І. використовувала наочність, а саме: його портрети і ілюстрації до деяких творів. Дуже цікавим було прочитання в ролях деяких уривків повісті "Кайдашева сім'я": діти активізувались і залюбки читали діалоги персонажів!

        Наступними двома уроками у 10-Б була математика (алгебра). Вчитель - Шахматова Світлана Миколаївна. До мене приєдналися інші студенти-практиканти, які також мали бажання відвідати ці уроки, і ми разом з захоплювались професіоналізмом Світлани Миколаївни!
        Тема уроку: "Функції".  Шахматова С.М. розпочала зі вступного слова і мотивації навчання: нагадала учням про ЗНО і розповіла як вивчають дану тему в школах Польщі та Чехії.  Далі оголосила план роботи на семестр. Учні уважно слухали.

        Актуалізація опорних знань була у вигляді усного опитування, також учні згадували вивчені раніше фукнції і разом з вчителем складали таблицю, що дало змогу узагальнити і систематизувати матеріал основної школи.
       Після цього перейшли до розв'язування задач біля дошки. І Світлана Миколаївна встигала все! Вона допомогала у розв'язанні, слідкувала за правильністю і коректністю записів, раціональністю розподілу місця на дошці; контролювала та перевіряла відповіді учнів на місцях! 

     Тож сьогоднішній день пройшов у спокійній робочій атмосфері. Я дізналась для себе багато корисного. Сподіваюсь, наступний день буде також вдалим!

Немає коментарів:

Дописати коментар