середа, 11 січня 2017 р.

Модуль 5. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
• Як я можу використовувати Інтернет-ресурси для того, щоб підтримувати своє викладання та навчання учнів?
• Яким чином я можу забезпечити відповідальне та відповідне використання учнями Інтернет-ресурсів? 


Я ознайомилася із багатьма Інтернет ресурсами, які можна використовувати в процесі навчання, виокремила для себе відповідні шляхи організації такої форми роботи.

Інтернет не може бути єдиним інструментом для навчання, але його можливості дуже полегшують вчителю роботу. Я зрозуміла, що майстерне оперування пошуковими стратегіями допомагає учням і вчителям ефективно шукати корисні відомості та дані в Інтернеті. Він може бути потужнім інструментом для проведення досліджень та підтримувати інтерес учнів до навчання під час створення проектів.

Інтернет - це павутина, яка об'єднує нас, де б ми не знаходились!

Немає коментарів:

Дописати коментар