пʼятниця, 13 січня 2017 р.

Модуль 7. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені знайти відповіді на такі запитання:
    • Яким чином створення прикладу учнівської роботи допоможе мені пояснити учням мої очікування від проекту та покращити їх навчання?
    • Як я можу забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при створенні ними комп’ютерних робіт до учнівського проекту?
    У цьому модулі було створено учнівську публікацію, що дає змогу досягти конкретних навчальних цілей, які внесені до Плану вивчення теми.  
    Я думаю, що тільки ІКТ технології дають змогу  у повному обсязі представити результати роботи учнів, а нам, як вчителям оцінити їх роботу. На мою думку гідно представити результат своєї праці може людина, яка впевнено володіє ІКТ.

    У цьому модулі було створено учнівський сайт для звіту над проектом і учнівську презентацію.








    Немає коментарів:

    Дописати коментар