
Для кращого сприйняття нового матеріалу я робила записи на дошці основних формул, понять та схем; особливу увагу було приділено аксіомі мінімальності.
Доведення теорем відбувалось у формі евристичної бесіди зі студентами. Для зосередження довільної уваги, я робила паузи, змінювала тон голосу та наголошувала на основних моментах. Під час лекції студенти були дисципліновані, активні та уважні. Зворотній зв'язок відбувався прогягом усього заняття. Загалом пара пройшла на високому рівні. Мета була досягнута.
Доведення теорем відбувалось у формі евристичної бесіди зі студентами. Для зосередження довільної уваги, я робила паузи, змінювала тон голосу та наголошувала на основних моментах. Під час лекції студенти були дисципліновані, активні та уважні. Зворотній зв'язок відбувався прогягом усього заняття. Загалом пара пройшла на високому рівні. Мета була досягнута.
Немає коментарів:
Дописати коментар