Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме
Модуль відкрив для мене нове поняття "оцінювання зосереджене на потребах учнів". Воно включає в себе: оцінювання учнів на кожному етапі проекту; оцінювання всіх умінь і навичок, які заявлені у навчальних цілях; оцінювання умінь і навичок 21 століття, які передбачається формувати у даному проекті; для визначення розуміння учнями теми та її зв'язків з іншими темами курсу передбачено проводити підсумкове оцінювання.
- Яким чином створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес?
- Як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних цілей?
Модуль відкрив для мене нове поняття "оцінювання зосереджене на потребах учнів". Воно включає в себе: оцінювання учнів на кожному етапі проекту; оцінювання всіх умінь і навичок, які заявлені у навчальних цілях; оцінювання умінь і навичок 21 століття, які передбачається формувати у даному проекті; для визначення розуміння учнями теми та її зв'язків з іншими темами курсу передбачено проводити підсумкове оцінювання.
Оцінювання не обов'язково повинне виражатися у вигляді певної кількості балів, оцінка учня може бути вербальною, але оцінка обов'язково повинна бути стимулюючою та заохочуючою навіть тоді, коли вона виражена невисоким балом!
Я усвідомила, що форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори, що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями.
Немає коментарів:
Дописати коментар